Doorlineshop
             Salg af port-reservedele
     
 

Handelsbetingelser

Nedenstående betingelser er gældende for alle leverancer og ordrer, medmindre der foreligger anden skriftlig aftale. Specielle betingelser fra købers side specificeret i dennes ordre er således ikke bindende for Dansk Portservice med mindre, skriftlig accept fra vores side foreligger.

Modtagelse af vare

Du har som køber pligt til straks at sikre dig, at leverancen er uden mangler ved modtagelsen. Reklamationer over mangler eller mængde angivelse skal ske skriftligt inden 14 dage efter varenes modtagelse. Et eventuelt erstatningsansvar er alene maksimeret til leverancens værdi inkl. moms. Dansk Portservice er ikke ansvarlig for drifttab, avancetab eller andet indirekte tab.

Er du privatkunde skal du anvende GLS Pakkeshop til levering af dine varer.

Som erhvervskunde har du mulighed for direkte levering.

Levering

Opgivne leveringstider er vejledende og fastsat efter bedste skøn og kan således ikke danne grundlag for ophævelse eller erstatning. Dansk Portservice er uanset ovenstående heller ikke i noget tilfælde ansvarlig for driftstab, avancetab eller andet inddirekte tab. Levering sker ab vor adresse. Forsendelse sker på købers regning og risiko. Dersom vi ikke har modtaget skriftlig instruks, forbeholder Dansk Portservice  sig ret til at vælge transportmiddel og transportvej efter vort skøn. Dansk Portservice  er uden ansvar for forsinkelser eller forhindringer, som skyldes force majeure eller andre forhold uden for vores kontrol. Ved eventuel oplagring henligger varerne for købers risiko.
Ved bestilling uden for Danmark vil køber blive kontaktet af Dansk Portservice  for specifikationer vedrørende fragt og betaling. De på hjemmesiden angivne fragtpriser, gælder kun i Danmark excl. Færøerne og Grøndland.

Vi opfordrer alle kunder til at anvende GLS Pakkeshop for at sikre den hurtigste levering.

Mangelfuld montering og/eller vedligeholdelse

Uanset ovenstående bortfalder Dansk Portservice  ansvar, hvis varen har været udsat for urigtig montering, mangelfuld vedligeholdelse eller behandling, der ikke er i overensstemmelse med vores anvisninger. Dansk Portservice  hæfter ikke for mundtlig, teknisk service eller vejledning. Ved skriftlig, teknisk service på foranledning af direkte forespørgsel tages forbehold for mangelfulde eller misvisende oplysninger i forespørgslen.

Defekt vare

Er varen defekt ved modtagelsen, sendes den i ubeskadiget, original emballage efter aftale til:

Dansk Portservice A/S
Finnmarken 2, Jels - 6630 Rødding
CVR: 33 12 42 28

med tydelig angivelse af fejlen samt kopi af fakturaen. Vi sørger for, at varen bliver ombyttet, og at en ny bliver sendt til dig.
Fortrydelsesret
Når du laver et køb på internettet, har du ifølge loven 14 dages fortrydelsesret. Hvis du fortryder et køb, der er lavet på Doorlineshop.dk, bedes du returnere varen til ovenstående adresse. I henhold til juridisk praksis betaler køber for fragt til adressen.
Husk altid at oplyse dit registrerings- og kontonummer, hvis vi skal føre pengene tilbage til dig.
Fortryder du et køb, der er lavet i en af vores afdelinger, har du ifølge købeloven ikke krav på at kunne returnere din vare. Hos Dansk Portservice tilbyder vi, at du kan fortryde et køb inden for 8 dage, hvis der er tale om en standardvare. Hvis der er tale om en bestillingsvare, der er købt i en af vores afdelinger, er købet bindende. Vær desuden opmærksom på, at du betaler 20% af købesummen i kommision, når du returnerer en vare.

Garanti

På alle produkter ydes der garanti i henhold til købeloven, med mindre producenten giver yderligere garanti på produktet. Skulle varen mod forventning gå i stykker under garantiperioden, repareres denne vederlagsfrit hos os eller hos producenten, med mindre fejlen skyldes betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side. Vær opmærksom på at garantien kun gælder selve varen.

Moms forhold

Ordrer i Danmark er altid med 25 % moms, som kan fratrækkes, hvis indkøbet er til en virksomhed med gyldig virksomhedsregistrering. Ved ordrer inden for EU, samt tredje lande, fratrækkes momsen, forudsat at kopi af momsregistreringsdokument fremsendes. Privatpersoner, der afhenter varer i vores afdelinger, skal altid betale moms. Privatpersoner fra EU eller tredje land, hvor vi sørger for levering til adressen i udlandet, sælges varen ex moms.

Om at handle online

Vær altid opmærksom på, om varerne i kurven svarer til dine ønsker. 
Før du kan gennemføre en betaling, skal du bekræfte, at du har læst vores handelsbetingelser. Vi opfordrer alle kunder til at læse dem grundigt igennem, inden accept af betingelserne.

Betaling

Al betaling i vores Webshop sker med Dankort

I henhold til gældende regler for betalingskort på internet trækkes pengene først fra din konto, når vi sender pakken fra os.

Kreditkort sikkerhed

Til denne shopløsning er der udviklet en PBS certificeret betalingsgateway (elektronisk kasseapparat), som sørger for godkendelse af kort, og SSL krypteret overførsel af beløb. Betalingsgatewayen opfylder de sidste nye krav til sikkerhed - også udover selve transaktionen, såsom Firewall, virusbeskyttelse. Sikkerheden omkring ordredata er i top via kraftig kryptering på såvel Internettet, betalingsgateway og virksomhedens pc-er. På intet tidspunkt er transaktionen dekrypteret hverken under transport på nettet eller på server/webhotel.

Cookies

Når du besøger hjemmesider på nettet, bliver der altid gemt cookies fra de sider, du besøger. Dette er også tilfældet, når du besøger vores hjemmeside. Klik her for at læse mere om cookies. Du kan slå cookies fra i din browser (Explorer eller Firefox).

Fejl på hjemmesiden

Vi tager forbehold for fejl på hjemmesiden.

 

  E-Trade